Historię tych miejsc tworzymy nieprzerwanie
warszawa@hotel.com.pl
Home
Hotel
Pokoje
Restauracje
Konferencje
Wesela
Kontakt
Wellness i Spa
Galeria
Oferty Specjalne
Współpraca
Book online
Vouchery
Pakiety pobytowe
Loading…
NAJLEPSZE CENY. NAJLEPSZE OFERTY.
BOOK ONLINE
Hotel Stary
>
FAQ
FAQ
Voice
Volume
Rate
Pitch
Speak
Wszystkie
Wszystkie
Doba hotelowa
Rezerwacja, anulacja, płatność
Parking
Pobyt ze zwierzęciem
Wellness & Spa
Pobyt z rodziną
Śniadanie
Bar hotelowy, Sky bar
W pokoju
Vouchery i pakiety
Program lojalnościowy
Bagaż
Bon turystyczny
O hotelu
Brak wyników !
Zmień ustawienia wyszukiwania.
Doba hotelowa
O której zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o 15:00 i kończy o 12:00 dnia następnego.
Czy można zameldować się wcześniej niż o 15:00?
Tak, jest to możliwe, ale w zależności od dostępności pokoi. Prosimy o kontakt z recepcją.
Czy można wymeldować się później niż o 12:00?
Tak, jest to możliwe, ale w zależności od dostępności pokoi. Prosimy o kontakt z recepcją.
Rezerwacja, anulacja, płatność
Czy dokonywana jest preautoryzacja przed datą zameldowania?
Preautoryzacja dokonywana jest podczas procesu meldowania przy obecności gościa.
Jak mogę odwołać rezerwację?
Należy skontaktować się bezpośrednio z recepcją hotelu lub agentem, u którego dokonywana była rezerwacja.
Czy przedpłata za rezerwację jest wymagana?
Przedpłata za pobyt wymagana jest w przypadku rezerwacji grupowych powyżej 10 pokoi.
Jak mogę zapłacić przed przyjazdem?
Wystarczy skontaktować się z recepcją hotelu telefonicznie bądź mailowo. Pobyt może być opłacony kartą kredytową jak i przelewem.
Parking
Czy hotel posiada parking?
Hotel posiada parking strzeżony oddalony około 1 kilometra od hotelu. Nasi pracownicy odprowadzą i przyprowadzą samochód na życzenie.
Czy istnieje możliwość zostawienia samochodu na parkingu po wymeldowaniu?
Jak najbardziej, samochód może pozostać na parkingu po wymeldowaniu za dodatkową opłatą.
Czy parking jest na świeżym powietrzu?
Nasz parking znajduje się na świeżym powietrzu. Jest to plac strzeżony, zamknięty.
Pobyt ze zwierzęciem
Czy do hotelu można przyjechać ze zwierzęciem?
Tak, oczywiście. Nasi goście hotelowi mogą odwiedzić nas ze swoimi pupilami. Dodatkowa jednorazowa opłata wynosi 200 PLN. za zwierzę.
Wellness & Spa
Czy Wellness & Spa? działa całodobowo?
Nasze centrum Wellness & Spa otwarte jest do godziny 21:00
Czy można korzystać Wellness & Spa po wymeldowaniu?
Tak, goście hotelowi mogą korzystać ze strefy Wellness & Spa po wymeldowaniu.
Czy do strefy Wellness & Spa trzeba iść przebranym? Są tam szatnie?
Do strefy Wellness & Spa można zjechać w szlafrokach lub przebrać się na miejscu, znajdują się tam szatnie.
Czy ze strefyWellness & Spa mogą korzystać osoby niebędące gośćmi hotelowymi?
Tak, nasze Wellness & Spa jest otwarte dla Gości hotelowych oraz Gości z zewnątrz.
Czy szlafroki są w jednym rozmiarze?
Posiadamy szlafroki w różnych rozmiarach.
Pobyt z rodziną
Czy jest możliwość wstawienie dodatkowego łóżka do pokoju?
Oczywiście, koszt dostawki to 200 PLN za dobę.
Śniadanie
Czy można zjeść śniadanie na tarasie?
Sky Bar otwarty jest od godziny 12:00 w sezonie letnim. Nie ma możliwości spożywania tam posiłków.
Czy na śniadanie mogę zaprosić znajomego, który nie jest gościem hotelowym?
Oczywiście, Goście z zewnątrz są mile widziani na śniadaniu. Koszt dodatkowego śniadania to 110 PLN / os.
Czy możemy zamówić lunchbox zamiast śniadania?
Tak, na życzenie gości możemy przygotować lunchbox zamiast śniadania.
Bar hotelowy, Sky bar
Gdzie znajduje się bar hotelowy?
Bar hotelowy znajduje się na parterze. Posiadamy również Sky Bar, który funkcjonuje w okresie letnim i znajduje się na VI p. hotelu.
Do której godziny czynny jest bar hotelowy?
Bar hotelowy otwarty jest do godziny 23:00
Czy Sky Bar jest czynny przez cały rok?
Sky Bar czynny jest wyłącznie w okresie letnim.
Czy Sky Bar jest dostępny tylko dla gości hotelowych?
SKY Bar jest otwarta dla wszystkich Gości hotelowych oraz Gości z zewnątrz.
W pokoju
Czy w pokojach można palić?
We wszystkich pokojach obowiązuje zakaz palenia.
Czy w pokoju znajduje się czajnik?
Pokoje nie są wyposażone w czajnik, jednak możemy go dostarczyć na życzenie Gościa.
Czy z telefonu w pokoju można dzwonić na zewnętrzne numery?
Tak. Z telefonu w pokoju można zadzwonić na numery zewnętrzne.
Jakie widoki dominują za okiennic w pokojach?
Ze względu na charakterystykę budynku, w większości widok wychodzi na wewnętrzne szklane patio hotelu oraz na ul. Szczepańską.
Vouchery i pakiety
Czy macie w swojej ofercie vouchery?
Tak, oferujemy vouchery hotelowe, restauracyjne oraz vouchery spa. W celu zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z recepcją hotelu. Pełną ofertę znajdziecie Państwo: https://stary.hotel.com.pl/hotel-stary/oferty-specjalne/vouchery
Czy macie w swojej ofercie pakiety?
Tak, oferujemy pakiety pobytowe połączone z restauracją oraz Spa. W celu zakupu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z recepcją hotelu. Pełną ofertę znajdziecie Państwo: https://stary.hotel.com.pl/hotel-stary/oferty-specjalne/pakiety-pobytowe
Program lojalnościowy
Czy hotel posiada program lojalnościowy?
Tak. Hotel posiada program lojalnościowy. Zachęcamy do założenia konta w portalu hotel.com.pl i dołączenia do Klubu LLC. Za każdą rezerwację otrzymają Pańśtwo punkty w wysokości 5% wartości rezerwacji. Punkty aktywują się do 24h po wyjeździe i są ważne przez rok. Mogą Państwo nimi opłacać przyszłe rezerwacje – nawet do 95% wartości.
Szczegóły dostępne: https://lbooking.online/lbooking/klub-lojalnosciowy-llc
Bagaż
Czy mogę przechować bagaż?
Oczywiście dbamy o bagaż naszych Gości przed zameldowaniem i po wymeldowaniu.
Bon turystyczny
Czy można płacić bonem turystycznym?
Tak, honorujemy płatność bonem turystycznym wg obowiązujących zasad.
O hotelu
Jak długo funkcjonuje hotel?
Hotel Stary funkcjonuje od 2006 roku.
Newsletter
Zapisz się
Szczegołowa informacja na temat przetwarzania danych znajduje się w naszej
polityce prywatności.
Zobacz inne hotele z Grupy LHR
Galeria
W celu zapewnienia wysokiej jakości usług korzystamy z plików cookies. Używamy plików cookies, aby zapewnić pełną funkcjonalność naszej strony internetowej. Ponadto korzystamy z plików cookies do celów statystycznych oraz innych, dzięki czemu możemy uzyskać wgląd i zrozumieć jak korzystacie Państwo z naszej strony oraz jakie działania powinniśmy podjąć, abyśmy mogli lepiej Państwu służyć. Mogą Państwo zarządzać plikami cookies indywidualnie poprzez ustawienia przeglądarki, z której Państwo korzystają. Zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności i cookies, gdzie znajdą Państwo więcej informacji na temat korzystania z tych plików na naszych stronach.
Akceptuję
Nowe menu restauracji trzy rybki
Z dumą prezentujemy nowe menu Restauracji Trzy Rybki, a w nim Gołąbek cielęco wieprzowy z werbeną cytrynową i soczewicą rekomendowany przez Emily w Paryżu ze słynnej międzynarodowej produkcji Netflixa.
Zobacz Więcej
...KUP VOUCHER
WALENTYNKOWY
siedem hoteli jeden voucher
do wykorzystania w wybranym hotelu:
Zobacz więcej
Świąteczny City Break
Skorzystaj z naszej oferty i ciesz się city breakiem z
20%
rabatem*! Odwiedź zabytkowe miejsca i krakowski jarmark bożonarodzeniowy. Dodaj kod
MAGIC20
w koszyku.
Kod ważny na pobyty w dniach 22-28.12.
REZERWUJ TERAZ
Logowanie
Załóż konto
Przypomnij hasło